Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО загальними зборами державних службовців Територіального управління Державної судової адміністрації України в Кіровоградській області протокол від 23.03.2020 року № 4 |
ПРАВИЛА
ВНУТРІШНЬОГО СЛУЖБОВОГО РОЗПОРЯДКУ
І. Загальні положення
ІІ. Загальні правила етичної поведінки в державному органі
ІІІ. Робочий час і час відпочинку державного службовця
Робочий день в управлінні починається о 08 год. 30 хв., закінчується о 17 год. 30 хв.
У п’ятницю робочий день закінчується о 16 год. 15 хв.
Працівникам надається щодня перерва для відпочинку та харчування з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
У зв’язку зі службовою необхідністю, зумовленою специфікою та особливостями роботи у Територіальному управлінні може встановлюватися інший режим роботи відповідно до законодавства про працю.
Тривалість перерви для відпочинку і харчування становить, як правило, 45 хвилин. Перерва не включається в робочий час, і державний службовець може використовувати її на свій розсуд. На цей час він може відлучатися з місця роботи.
Для державного службовця обсяг завдань за посадою за межами адміністративної будівлі Територіального управління повинен визначатись з урахуванням тривалості робочого часу Територіального управління.
За межами адміністративної будівлі Територіального управління можуть виконуватись завдання, якщо їх якісне, ефективне та результативне виконання не потребує:
виконання інформації з обмеженим доступом;
доступу до комп’ютерного, телекомунікаційного та/або програмного забезпечення, яке функціонує лише у межах приміщення Територіального управління;
обов’язкового перебування в приміщенні Територіального управління (залучення інших працівників державного органу, проведення консультацій, нарад тощо).
Час виконання державним службовцем завдань за посадою за межами адміністративної будівлі Територіального управління обліковується як робочий час.
ІV. Порядок повідомлення державним службовцем про свою відсутність
вихідні, святкові, неробочі дні та після закінчення робочого часу
Тривалість роботи понад установлену тривалість робочого дня, а також у вихідні, святкові та неробочі дні, у нічний час для кожного державного службовця не повинна перевищувати чотири години протягом двох днів поспіль і 120 годин на рік.
Чергування державного службовця після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові і неробочі дні здійснюється згідно наказу начальника Територіального управління.
За роботу в зазначені дні (час) державним службовцям надається грошова компенсація у розмірі та порядку, визначених законодавством про працю, або протягом місяця надаються відповідні дні відпочинку за заявами державних службовців.
VІ. Порядок доведення до відома державного службовця нормативно-правових актів, наказів, доручень та розпоряджень зі службових питань
Підтвердженням може слугувати підпис державного службовця (у тому числі як відповідального виконавця) на документі, у журналі реєстрації документів або відповідний електронний цифровий підпис, який підтверджує ознайомлення з певним службовим документом в електронній формі.
VІІ. Дотримання загальних інструкцій з охорони праці та протипожежної безпеки
Інструктування з охорони праці та протипожежної безпеки має здійснювати особа, на яку начальником Територіального управління покладені відповідні функції в Територіальному управлінні.
VIІI. Порядок прийняття та передачі діловодства (справ) і майна
державним службовцем
Один примірник акта видається державному службовцю, який звільняється чи переводиться на іншу посаду, інший примірник долучається до особової справи цього державного службовця.
ІХ. Прикінцеві положення
Згідно зі ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк (ст.40). Основним правовим актом, що регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України такого права, є Закон України “Про звернення громадян”.
Вимоги до звернення
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Електронне звернення має відповідати всім вимогам письмового звернення, у тому числі містити підпис заявника (заявників) крім електронного цифрового підпису. Отже, електронне звернення може бути виготовлене за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотографії (у тому числі із відображенням підпису заявника) та надіслано з використанням мережі Інтернет.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України “Про звернення громадян”.
Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду (ст.7). Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.
Такий вид звернення як скарга на рішення певного органу або посадової особи має бути подана до органу або посадової особи вищого рівня протягом року з моменту прийняття рішення, яке оскаржується, але в жодному разі не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина, який звертається зі скаргою, з таким рішенням.
Пам’ятайте! Не підлягають розгляду та вирішенню такі звернення:
письмове звернення без зазначення місця проживання або не підписане автором, тобто анонімне звернення;
звернення, з якого неможливо визначити суть порушеного питання;
повторні звернення від однієї і тієї ж особи до одного і того ж органу (посадової особи) з одного і того ж питання, яке вже було вирішено даним органом (посадовою особою) по суті;
звернення-скарга, яка подана із пропущенням зазначених вище строків;
звернення, подане особами, які визнані недієздатними у судовому порядку.
Термін розгляду звернення
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду,про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну (ст.20).
Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Як правильно оформити звернення
Звернення складається у довільній формі, однак в ньому потрібно вказати:
Кому адресується звернення (наприклад: Начальнику ТУ ДСА України в Кіровоградській області , ПІБ керівника)
Від кого (прізвище, ім’я, по-батькові, індекс, повна поштова адреса заявника, № телефону).
Вид звернення (заява(клопотання), скарга або пропозиція)
Далі йде загальний текст звернення, де чітко і ясно має бути викладена суть порушеного питання або проблеми, який, як правило, складається за наступною схемою:
вступна частина, де зазначаються підстава звернення, обставини, які стали причиною для звернення;
мотивувальна частина, де вказується обґрунтування або основні питання, порушені в зверненні;
результативна частина, де слід вказати мету звернення і очікуваний результат розгляду звернення;
далі потрібно навести перелік документів (або копій документів), якщо ви додаєте їх до листа;
письмове звернення обов’язково підписується особою (особами), що звертається з проставлянням дати подання звернення.
для розгляду електронного звернення електронний підпис не вимагається.
Згідно ст. 3 Закону України «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової
основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств,установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Відповідальність громадян при поданні звернень
Пам’ятайте! Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, та їхніх посадових осіб, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством (ст.26).