flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОКУМЕНТАЦІЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ по предмету закупівлі папір для графічних робіт некрейдований

Умови тендера

Відкрито: 03 червня 2011
 
 
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СУДОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
 
 
 
Затверджую:
Голова комітету з конкурсних торгів
___________________ Літвінов С.В.
Протокол №1
від “24” _травня 2011 р.
 
 
 
 
 
 
ДОКУМЕНТАЦІЯ  КОНКУРСНИХ ТОРГІВ
 
По предмету закупівлі
Папір для графічних робіт некрейдований 
(папір офісний А4 : білий та газетний) ДК 016-97 код 21.12.1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
м. Кіровоград
   2011 р.


 
Розділ 1. Загальні положення
1. Терміни, які вживаються в документації конкурсних торгів
Документація конкурсних торгів розроблена на виконання вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 р. № 2289-VI (далі – Закону). Терміни, які використовуються в цій документації конкурсних торгів, вживаються в значеннях, визначених Законом.
2. Інформація про замовника торгів:
- повне найменування:
Територіальне управління державної судової адміністрації в Кіровоградській області (далі – Замовник)
- місцезнаходження:
Україна 25006, м. Кіровоград, вул. К.Маркса 40, 8 поверх
- посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
Заступник начальника Літвінов Сергій Валерійович,
(0522)24-25-37, завідуюча сектором – Драган Тетяна Михайлівна, тел.(0522)-32-18-24.
Електронна адреса: dragan@kr.court.gov.ua
3. Інформація про предмет закупівлі: 
- найменування предмета закупівлі:
Папір для графічних робіт некрейдовий
(папір офісний А 4:білий та газетний)
 
- вид предмета закупівлі:
Товар – папір для графічних робіт некрейдовий
 
- місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
м. Кіровоград, вул. Габдрахманова,7 ,
папір офісний А4: білий – 6000 пачок, газетний 1,5тони
 
- строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
До 31грудня 2011 року
4. Процедура закупівлі
Відкриті торги
5. Недискримінація учасників
Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
6. Інформація  про  валюту  (валюти),  у якій (яких) повинна бути розрахована і зазначена ціна пропозиції конкурсних торгів
Валютою пропозиції конкурсних  торгів є гривня.
Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно умов укладеного Договору.
 
7. Інформація про мову (мови),  якою  (якими)  повинні  бути складені  пропозиції конкурсних торгів
Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Всі документи, що подаються учасниками відкритих торгів, у складі своєї пропозиції конкурсних торгів складаються українською мовою.
У разі надання Учасником будь-яких документів іншою мовою вони повинні бути перекладені українською мовою відповідною перекладацькою кампанією.
Розділ 2. Порядок внесення змін та надання роз`яснень до документації конкурсних торгів
1. Процедура надання роз'яснень щодо  документації конкурсних торгів
Учасник, який отримав документацію конкурсних торгів, має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо документації конкурсних торгів. Замовник повинен надати роз’яснення на запит протягом трьох днів з дня його отримання всім особам, яким було надано документацію конкурсних торгів.
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів внести зміни до документації конкурсних торгів, продовживши строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менше ніж на сім днів, та повідомити письмово протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про внесення зазначених змін усіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
У разі несвоєчасного подання замовником роз'яснень щодо змісту документації конкурсних торгів або несвоєчасного внесення до неї змін замовник повинен продовжити строк подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів не менш як на сім днів та повідомити про це всіх осіб, яким було видано документацію конкурсних торгів.
2. Порядок проведення зборів з метою роз'яснення запитів щодо документації конкурсних торгів
У разі проведення зборів з метою роз'яснення будь-яких запитів щодо документації конкурсних торгів замовник повинен забезпечити ведення протоколу таких зборів з викладенням у ньому всіх роз'яснень щодо запитів і надсилає його всім особам, яким було подано документацію конкурсних торгів, незалежно від їх присутності на зборах.
Розділ 3. Підготовка пропозицій конкурсних торгів
1. Оформлення пропозиції конкурсних торгів
*Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
 
 
 
Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою* у запечатаному конверті. 
Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів.
Учасникам процедури закупівлі дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів, як по всьому предмету закупівлі, так і по визначеним частинам предмета закупівлі.
Усі сторінки пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки *.
Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління та інших (надати копію) та оригіналом довіреності зі зразком підпису на право підписання пропозиції конкурсних торгів іншою особою.
Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.
На конверті повинно бути зазначено:
- повне найменування і місце знаходження замовника;
- назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення
 відкритих торгів;
- повне найменування учасника процедури закупівлі, його адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;
- маркування: «Не відкривати до 07.07.2011р. 16.20год.
2. Зміст пропозиції конкурсних торгів учасника
Пропозиція конкурсних торгів, яка подається учасником процедури закупівлі повинна складатися з:
- цінової пропозиції конкурсних торгів, складеної згідно з вимогами Додатку 5;
- документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів;
- інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі згідно Додатку 3 документації конкурсних торгів;
- документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1.
– документи відповідно до Додатку 2 цієї документації з конкурсних торгів
3. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів
Не вимагається
4. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції конкурсних торгів
 
-
5. Строк, протягом якого пропозиції конкурсних торгів є дійсними
Пропозиції конкурсних торгів вважаються дійсними 120 календарних днів
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозицій конкурсних торгів.
Учасник має право:
- відхилити таку вимогу;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним пропозиції конкурсних торгів.
6. Кваліфікаційні критерії до учасників
Для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям:
Довідка Управління Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості по сплаті єдиного внеску на загальнодержавне соціальне страхування;
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого   досвіду   виконання аналогічних договорів;
- наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
В складі своєї пропозиції конкурсних торгів учасники мають надати Замовнику процедури закупівлі документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до вимог Закону.
Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям учасник процедури закупівлі в складі своєї пропозиції конкурсних торгів подає документи відповідно до Додатку 1.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників процедури закупівлі, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів.
Про документи, подання яких Учасником у складі пропозиції конкурсних торгів вимагається Замовником відповідно до вимог цієї документації конкурсних торгів, Учасник повинен зазначити у довідці, поданій в довільній формі, в складі своєї пропозиції конкурсних торгів, якщо подання цих документів не передбачено чинним законодавством для такого Учасника.
Усі пропозиції конкурсних торгів, які відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим цією документацією конкурсних торгів, іншим вимогам замовника (Додаток 2) та за відсутності інших, передбачених Законом України та цією документацією конкурсних торгів, підстав для їх відхилення, допускаються до оцінки.
7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Учасники процедури закупівлі в складі своєї пропозиції конкурсних торгів повинні надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність товарів вимогам документації конкурсних торгів відповідно до Додатку 3.
8. Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі, щодо яких можуть бути подані пропозиції конкурсних торгів
-
9. Внесення змін або відкликання пропозиції конкурсних торгів учасником
Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію конкурсних торгів до закінчення строку її подання. Такі зміни чи заява про відкликання пропозиції конкурсних торгів враховуються у разі, коли вони отримані замовником до закінчення строку подання пропозицій конкурсних торгів.
Розділ 4. Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів
1. Спосіб, місце та кінцевий строк подання  пропозицій конкурсних торгів: 
- спосіб подання пропозицій конкурсних торгів:
особисто або поштою
- місце подання пропозицій конкурсних торгів:
За адресою замовника,к.811
- кінцевий строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата, час):
«07» 07. 2011 року до 12 год. 30 хв. за Київським часом
Пропозиції конкурсних торгів, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються і повертаються учасникам, що їх подали.
На запит учасника замовник протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження пропозиції конкурсних торгів із зазначенням дати та часу.
2. Місце, дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:
- місце розкриття пропозицій конкурсних торгів:
За адресою замовника,к.809а
- дата та час розкриття пропозицій конкурсних торгів:
 «07 » 07. 2011 року о 16 год. 20 хв. за Київським часом
До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники. Відсутність учасника або його                                              уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів.
Повноваження представника учасника підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням.
Для підтвердження особи такий представник повинен надати паспорт або інший документ, що посвідчує особу уповноваженого представника учасника.
Під час розкриття пропозицій конкурсних торгів перевіряється наявність чи відсутність усіх необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів, а також оголошуються найменування та місцезнаходження кожного учасника, ціна кожної пропозиції конкурсних торгів. Зазначена інформація вноситься до протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів складається у день розкриття пропозицій конкурсних торгів за формою затвердженою Міністерством економіки України.
Протокол розкриття пропозицій конкурсних торгів підписується членами комітету з конкурсних торгів та учасниками, які беруть участь у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів.
Завірена підписом голови комітету з конкурсних торгів та печаткою замовника копія протоколу розкриття пропозицій конкурсних торгів надається будь-якому учаснику на його запит протягом одного робочого дня з дня отримання такого запиту.
Розділ 5. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця
1. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції конкурсних торгів із зазначенням питомої ваги критерію
Замовник має право звернутися до учасників за роз'ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.
Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів.
Оцінка пропозицій конкурсних торгів буде здійснюватись відповідно до методики зазначеній в Додатку 4.
2. Виправлення арифметичних помилок
Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів під час проведення її оцінки, у порядку, визначеному документацією конкурсних торгів, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів.
Перевірка здійснюється шляхом множення вартості за одиницю товару на кількість товару з подальшим множенням на ПДВ та сумуванням за кожною позицією.
У разі виявлення арифметичної помилки Замовник письмово звертається до учасника процедури закупівлі, з пропозицією погодити виправлення виявленої арифметичної помилки.
Якщо учасник не згоден з виправленням арифметичних помилок, його  пропозиція конкурсних торгів відхиляється.
3. Інша інформація 
- оскарження:
 
Оскарження процедури закупівлі здійснюється згідно статті 18 Закону України № 2289-VI “Про здійснення державних закупівель”.
Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації конкурсних торгів з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих конкурсних торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації конкурсних торгів та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
У разі виникнення в Учасників процедури закупівлі питань, що не висвітлені у цій документації з конкурсних торгів, постійно діючий комітет конкурсних торгів при їх практичному обговоренні з Учасниками процедури закупівлі та вирішенні керується Законом України № 2289-VI “Про здійснення державних закупівель”, а також іншими чинними нормативними-правовими актами України.
- відмова в участі у процедурі закупівлі:
Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, у разі якщо:
1) він має незаперечні докази того, що учасник, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму па роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) учасника було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення;
3) виявлено факт участі учасника у змові;
4) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
5) службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, була засуджена за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) пропозиція конкурсних торгів подана учасником процедури закупівлі, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі;
7) учасником не надано документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю;
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника, у разі якщо:
1) учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів);
2) учасник не провадить господарську діяльність відповідно до положень його статуту.
Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
- ціни пропозиції конкурсних торгів:
При розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, в тому числі: ПДВ, витрати на доставку товару Замовнику на умовах DDP (Україна, м. Кіровоград) в кінцевому пункті отримання товару м. Кіровоград, вул.Габдрахманова7, склад Замовника (підвальне приміщення).
Усі витрати Учасника пов’язані з підготовкою, в тому числі з отриманням дозволів, ліцензій, сертифікатів тощо, та поданням пропозиції конкурсних торгів не відшкодовуються, зокрема й у разі відміни торгів, визнання торгів такими, що не відбулись та у разі відхилення пропозиції Учасника.
Ціна кожної позиції, та сумарна вартість (ціна) пропозиції конкурсних торгів має бути чітко визначена.
- подання інформації
Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється у письмовій формі. У разі якщо Замовник та/або учасники під час проведення процедури закупівлі надали інформацію в іншій формі, ніж письмова, зміст такої інформації повинен бути ними письмово підтверджений.
- порядок отримання документації конкурсних торгів
Замовник безоплатно надає документацію конкурсних торгів всім бажаючим, які подають офіційний письмовий запит до замовника торгів-особисто або по факсу оригінал – поштою.
Спосіб отримання документації конкурсних торгів – особисто або електронною поштою.
- закупівля товару
Закупівля товару буде здійснюватись частково по мірі надходження коштів з Державного бюджету України.
4. Відхилення пропозицій конкурсних торгів
 
 
 
 
Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів, у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону;
- не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;
2) наявні підстави, зазначені у статті 17 та частині сьомій статті 28 Закону;
3) пропозиція конкурсних торгів не відповідає умовам документації з конкурсних торгів.
Інформація про відхилення пропозиції конкурсних торгів із зазначенням підстави надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена, протягом трьох робочих днів з дати прийняття такого рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
5. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися
Замовник відміняє торги у разі:
- відсутності подальшої потреби у закупівлі товарів, робіт;
- неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань державних закупівель;
- виявлення факту змови учасників;
- порушення порядку публікації оголошення про проведення процедури закупівлі, акцепту, оголошення про результати процедури закупівлі, передбаченого Законом;
- подання для участі у них менше двох пропозицій конкурсних торгів;
- відхилення всіх пропозицій конкурсних торгів згідно з Законом;
- якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі якщо:
- ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;
- здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили.
Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, надсилається замовником Уповноваженому органу та усім учасникам протягом трьох робочих днів з дня прийняття замовником відповідного рішення та оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону.
Розділ 6. Укладання договору про закупівлю
1. Терміни укладання договору
У день визначення переможця замовник акцептує пропозицію конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною за результатами оцінки.
Замовник укладає Договір про закупівлю з учасником, пропозицію конкурсних торгів якого було акцептовано не пізніше ніж через 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше ніж через 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.
2. Істотні умови, які обов'язково включаються  до договору про закупівлю
Основні вимоги до Договору про закупівлю
     1. Договір про закупівлю укладається в письмовій формі відповідно до положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
     2. Учасник-переможець процедури закупівлі при укладенні договору повинен надати дозвіл або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
     3. Забороняється укладання Договорів, які передбачають витрачання державних коштів до/без проведення процедур закупівель, крім випадків, передбачених цим Законом.
     4. Умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання Договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення сторонами договору ціни Договору про закупівлю.
Істотні умови договору:
- Ціни на товар протягом дії Договору не можуть бути змінені,
- Замовник проводить оплату за поставлений товар з відстроченням платежу на термін до 10 банківських днів з дати постачання товару, на підставі рахунку та накладних, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника,
- Учасник постачає товар на склад Замовника протягом семи днів з моменту отримання замовлення від Замовника,
- кількість товару, що є предметом Договору, може бути скоригована в залежності від виділених асигнувань .
     У разі якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, Договір про закупівлю вважається неукладеним.
3. Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю
У разі письмової відмови переможця торгів підписати Договір про закупівлю відповідно до вимог документації конкурсних торгів або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, Замовник повторно визначає найбільш економічно вигідну пропозицію конкурсних торгів з тих, строк дії яких ще не минув.
4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
Подання забезпечення виконання Договору про закупівлю не передбачено.
 

 
 
 
 
 
 
Додаток 1
 
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ , ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Невиконання вимог цього розділу ДКТ у пропозиції конкурсних торгів Учасника призводить до її відхилення.
 

Кваліфікаційні критерії
Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
1.1. Довідка Учасника у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасника.
 
 
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
2.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про персонал підприємства Учасника з зазначенням кількості, рівня освіти, досвіду, кваліфікації працівників Учасника.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
3.1. Інформація про досвід виконання аналогічних договорів у вигляді довідки з наданням копій листів відгуків згідно форми 1
 
 
4. Наявність фінансової спроможності
4.1. Оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах видана не раніше «24» червня 2011 року
4.2. Оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про стан заборгованості по сплаті відсотків по кредитах станом видана не раніше «24» червня 2011 року
4.3. Копія балансу Учасника за останній звітній період; І квартал 2011року
4.4.Копія звіту про фінансові результати Учасника за останній звітній період; І квартал 2011року
4.5.Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітній період 1 квартал 2011року
4.6. Довідка Управління Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості по сплаті єдиного внеску на загальнодержавне соціальне страхування станом видана не раніше «24» червня 2011 року

 
Форма 1
Довідка Інформація про досвід виконання аналогічних договорів
 

№ з/п
Назва Контрагента
Строк виконання договору
Предмет договору
Виконання договору (% до загальної суми договору)
Контактні телефони Контрагента
1
2
3
4
5
6
 
 
 
 
 
 

Додаток 2
 
ПЕРЕЛІК ДОДАТКОВИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК
Невиконання вимог цього розділу ДКТ у пропозиції конкурсних торгів Учасника призводить до її відхилення.
 
  1. Копія Статуту або іншого установчого документу.
  2. Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності).
  3. Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
  4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
  5. Копія паспорту (для фізичних осіб).
  6. Копія довідки (форма №4-ОПП) про взяття на облік платника податків.
  7. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, або копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою.
  8. Копія свідоцтва про сплату єдиного податку(для фізичних осіб).
9. Документи що підтверджують повноваження особи укладати договір, підписувати пропозицію конкурсних торгів та завіряти копії усіх документів:
- якщо Учасником є фізична особа, то вона повинна мати при собі документ, що засвідчує його особу;
- якщо Учасником виступає юридична особа:
-у разі, коли представником є керівник, він повинен надати завірену копію документа, що підтверджує його повноваження;
-у разі, коли Учасника представляє інша особа, – їй необхідно мати при собі оригінал довіреність на представництво інтересів Учасника, повноваження на підпис документів від імені Учасника, оформлену згідно з вимогами чинного законодавства, та копію документа, що підтверджує повноваження керівника, який підписує довіреність.
  1. Інформацію відповідно до статті 17 Закону:
- оригінал довідки виданої Державним центром з питань сплатоспроможності та банкрутства щодо рішення про порушення проти суб’єкта господарювання справи про банкрутство чи визнання його в установленому порядку банкрутом, не раніш 30 календарних днів до моменту розкриття пропозиції конкурсних торгів.
- оригінал довідки ДПІ про стан заборгованості по сплаті обов'язкових податків і зборів в Україні, видана не раніше «24» червня 2011 року Довідку інформаційного центру МВС України про наявність або відсутність судимості службової (посадової) особи яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі або є відповідальною за проведення даної процедури закупівлі не більше тижневої давнини відносно дати розкриття пропозицій конкурсних торгів, в розумінні п.5 частини 1 статті 17 Закону.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток 3
 
            ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
 
1.       Невиконання вимог цього розділу ДКТ у пропозиції конкурсних торгів Учасника призводить до її відхилення.
2.       Якість та надійність паперової продукції повинні відповідати наступним технічним вимогам:
     Якісні та технічні показники:
Папір офісний А4
папір білий
1.1.Папір білий повинен бути виготовлений у відповідності з вимогамиТУ У 21.1-32816241-001:2005 або його еквіваленту по рецептурі та технологічному регламенту, затвердженому у встановленому порядку.
1.2. Технічні вимоги.
·         розмірпаперу повинен бути (210*297) мм – формат А-4 згідно з ГОСТ 9327-60;
·         кількість аркушів в пачці-500;
·         масса 1 кв. м паперу – 80 г;
·         товщина – 104 мкм;
·         непрозорість – не менше 92%;
·         білість -150%.
·          Пакування.
·         Продукція повинна бути упакована в гофровані коробки з картону або іншу упаковку таким чином, щоб не допустити його псування або знищення у відповідності з вимогами ГОСТ 9142-90.
·          Маркування.
·         Кожна пакувальна одиниця повинна мати етикетку/ярлик, написи, які характеризують продукцію:
найменування підприємства – виробника і його товарного знака;
найменування продукції;
кількість аркушів в пачці, кількість пачок в упаковці;
формат паперу, маса 1 кв.м паперу, призначення;
дату виготовлення;
номер партії;
масу нетто, брутто,
найменування нормативного документу.
1.3. Гарантійний термін зберігання продукції повинен становити не менше 3роки з дня виготовлення.
1.4. Дата виготовлення: 2010 - 2011 рік.
 
. газетний А-4
1.1. Папір газетний повинен бути виготовлений у відповідності з вимогамиГОСТ 6445-74 або його еквіваленту по рецептурі та технологічному регламенту, затвердженому у встановленому порядку.
1.2. Технічні вимоги.
·         Розмірпаперу повинен бути (210*297) мм – формат А-4;
·         масса 1 кв. м паперу – 45 г;
·         непрозорість – не менше 93%;
·          білість – не менше 60%.
·         вага пачки - не більше 2кг.
1.3. Пакування.
Продукція повинна бути упакована в гофровані коробки з картону або іншу упаковку таким чином, щоб не допуститийого псування або знищення.
1.4. Гарантійний термін зберігання продукції повинен становити не менше 2 років з дня виготовлення.
1.5. Дата виготовлення: 2010-2011 рік.
 
3. Документи та дані, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі
         Учасник у пропозиції конкурсних торгів повинен надати документи на підтвердження відповідності продукції вимогам нормативних документів та вказати дані щодо якісних і технічних характеристик предмету закупівлі:
 
3.1. Довідку, щодо предмету закупівлі завірену підписом та печаткою учасника, в якій зазначити:
- найменування, тип, вид, виконання (та інше) продукції згідно з нормативними документами на виготовлення продукції;
 - найменування виробника(ів) продукції, міста та країни походження товару;
- дату виготовлення;
- позначення всіх діючих стандартів, технічних умов, нормативно-технічної документації, яким відповідає продукція;
- найменування документів виробника та інших органів, які підтверджують якість продукції і будуть надані при постачанні продукції;
3.2. Зразки документів, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (сертифікат якості, паспорт етикетка, ярлик, тощо), завірені Учасником торгів.
3.3. Копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи.
3.4. Учасник торгів повинен обов’язково надати зразки продукції(пачок паперу).
 На зразках продукції повинні бути бирки з найменуванням учасника. 
Зразки наданої на конкурсні торги продукції учасником, якій буде визначений переможцем, залишаються у Замовника для порівняння з постачаємою продукцією при проведенні вхідного контролю. При виявленні невідповідності продукції зразку, наданому на конкурсні торги, вона не буде прийнята і повернута Постачальнику.
3.5. Відповідність запропонованої учасником продукції вимогам нормативної документації буде визначатись комітетом з конкурсних торгів .
3.6. Дані, надані учасником, будуть внесені до договору постачання у разі, якщо учасник буде визнаний переможцем.


Додаток 4
 
ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ  КОНКУРСНИХ ТОРГІВ УЧАСНИКІВ
І ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Невиконання вимог цього розділу ДКТ у пропозиції конкурсних торгів Учасника призводить до її відхилення.
 
1. Замовник оцінює та порівнює пропозиції, що не були відхилені і визначені такими, що відповідають вимогам даної документації конкурсних торгів.
2. Порівнюються (остаточні) суми, зазначені учасниками з врахуванням ПДВ.
3. Загальний строк здійснення оцінки, порівняння та визначення переможця торгів не буде перевищувати 20 робочих днів після дня розкриття пропозицій конкурсних торгів.
4. Учасники не мають права брати участь у роботі комітету з конкурсних торгів з оцінки та порівняння пропозицій конкурсних торгів.
5. Визначення переможця процедури закупівлі здійснюється комітетом з конкурсних торгів Замовника за стобальною системою за наступною методикою оцінки пропозицій конкурсних торгів:
5.1. Єдиною складовою оцінки пропозиції конкурсних торгів є ціна з врахуванням ПДВ, питома вага якої в цих торгах складає – 100%. Максимальна кількість балів дорівнює 100балів.
5.2. Оцінка по критерію “ ціна” розраховується множенням максимально можливої кількості балів на розрахунковий коефіцієнт, який визначається шляхом ділення найкращого показника на запропонований, якщо найкращий кількісний показник має найменше числове значення.
6. Порядок визначення переможця:
·                    переможцем торгів визначається Учасник, пропозиція конкурсних торгів якого набрала найбільшу кількість балів;
·                    у випадку, якщо дві або декілька пропозицій конкурсних торгів набрали однакову кількість балів, переможець визначається шляхом голосування членів комітету з конкурсних торгів простою більшістю голосів, за участі в голосуванні не менш двох третин членів комітету  з конкурсних торгів.


Додаток 5
 
Форма пропозиції конкурсних торгів (заповнюється учасником)
Пропозиція конкурсних торгів на участь у відкритих торгах на закупівлю
_______________________________
Невиконання вимог цього розділу ДКТ у пропозиції конкурсних торгів Учасника призводить до її відхилення.
 
Уважно вивчивши комплект документації конкурсних торгів, цим подаємо на участь у торгах свою пропозицію конкурсних торгів:
1.      Повне найменування учасника ___________________________________________
2.      Адреса (юридична та фактична) __________________________________________
3.      Телефон/факс _________________________________________________________
4.      Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) __________________________________
5.      Форма власності та юридичний статус підприємства (організації); назва та адреса головного підприємства, дата утворення, місце реєстрації; спеціалізація _______________________________________________________________________
6.      Коротка довідка про діяльність фірми ______________________________________
7.      Загальна вартість пропозиції конкурсних торгів з ПДВ, грн:
Цифрами _____________________________________
Літерами ________________________________________
8.      Уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі ______________________________________
9.      Додаткові відомості __________________________________________________
10. Цінова пропозиція (заповнити таблицю)
 

Назва
Марка паперу
Од. виміру
Кільк.
Ціна за одиницю (без ПДВ), грн..
Сума без ПДВ, грн.
 
1
 
2
3
4
5
Папір офісний А4
 
 
 
 
 
білий
 
пачка
6000,0
 
 
газетний
х
тона
1,5
 
 
Вартість пропозиції без ПДВ, грн.
 
ПДВ 20%, грн
 
Загальна вартість пропозиціїконкурсних торгів з ПДВ, грн
 

До акцепту пропозицій конкурсних торгів, Ваша документація конкурсних торгів разом з нашою пропозицією (при її відповідності всім вимогам) мають силу протоколу намірів між нами. Ми згодні дотримуватись умов цієї оферти 120 календарних днів. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована до закінчення зазначеного терміну.
Ми погоджуємось, що якщо наша пропозиція не буде відповідати вимогам документації конкурсних торгів, Ви маєте право відхилити нашу пропозицію.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу, чи всі пропозиції конкурсних торгів згідно до умов цієї документації конкурсних торгів.
       Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми беремо на себе зобов'язання на підписання Договору не пізніше 30 днів з дня акцепту пропозиції відповідно до вимог документації конкурсних торгів та акцептованої пропозиції, але не раніше 14 днів з дати публікації у державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.
 
(посада керівника)
 
(підпис)
 
( П.І.Б.,
МП.
ПРОЕКТ
ДОГОВІР_
про закупівлю товару за бюджетні кошти
 
м. Кіровоград                                                                                                    «____»_____________2011року
 
Територіальне управління державноїсудовоїадміністрації в Кіровоградськійобласті вособізаступника начальника, голови комітету з конкурсних торгів Літвінова Сергія Валерійовича, що діє на підставі Положення про територіальні управління державної судової адміністрації, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України від 05.04.2011р № 82 та на підставі Положення про Комітет з конкурсних торгів територіального управління державної судової адміністрації в Кіровоградській області, затвердженого наказом територіального управління державної судової адміністрації в Кіровоградській області від 25.08.2010р. № 15-з (далі-Замовник), з однієї сторони, і ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (далі-Учасник), з іншої сторони, разом – Сторони, уклали цей договір про таке (далі-Договір):
 
I.ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Учасник зобов'язується у 2011році продавати Замовникові товар для судів області, зазначений у специфікації (Додаток№1), яка є невід»ємною частиною Договору, а Замовник - прийняти та оплатити такий товар.
1.2. Найменування, кількість, ціна, асортимент товару: Папір для графічних робіт не крейдований(далі – Товар),
1.3. Обсяги закупівлі товару зазначеного у п.1.2 можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.
II. ЯКІСТЬ ТОВАРУ
2.1. Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товар, якість якого відповідає встановленим законодавством стандартам.
2.2. Замовник має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає за якістю умовам Договору(невідповідність вимогам Замовника, технічному опису Учасника, пакуванню, маркуванню тощо). Учасник зобов’язується розпорядитися таким товаром у десятиденний строк з дня письмового повідомлення Замовника чи при відмові Замовника від прийняття Товару.
2.3. У разі доставки Товару неналежної якості, або виявленні недоліків доставленого Товару, Учасник зобов’язується за свій рахунок у строк до 30 календарних днів з дати отримання письмового повідомлення від Замовника усунути недоліки або замінити неякісний Товар на товар належної якості.
2.4.Товар неналежної якості підлягає обов’язковому поверненню Учаснику.
 
III. ЦІНАДОГОВОРУ
 
3.1. Ціна цього Договору становить __________________________________________ (_______________________.), без ПДВ, у кількості та за цінами відповідно до п. 1.2 цього Договору
3. 2 .  Ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін залежно від обсягу бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом, а також реального фінансування видатків Замовника з Державного бюджету на зазначені цілі шляхом підписання додаткової угоди.
3.3.Замовник сплачує за Товар, що доставляється, за ціною, згідно з ціновою пропозицією, яка зазначена в Спеціфікації (Додаток №1 до договору).
3.4.Ціна за Товар протягом дії Договору не може бути змінена(ст..40 Закону України «Про здійснення державних закупівель від 01.06.2010 №2289-IV).
                                                       ІV.ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка про оплату товару (далі - рахунок) та після підписання Сторонами акта (накладної) приймання -передачі товару. Замовник проводить розрахунки за замовлений товар шляхом перерахування повної вартості продукції на розрахунковий рахунок Учасника у 10 - денний термін з моменту надання акта (накладної) приймання - передачі товару та рахунку (Постанова Кабінету Міністрів України від 09.10.2006 № 1404 «Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»).
 4.2. До   рахунку   додаються:    накладна    щодо    приймання-передачі   Товару, оформлені відповідно до чинного законодавства .
 4.3. Оплата за поставлений Учасником товар здійснюються Замовником у гривнях шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Учасника. Зобов'язання по оплаті вважається виконаним Замовником з моменту надходження грошових коштів на рахунок Учасника, вказаний в Договорі. В платіжних документах Замовник зобов'язаний вказувати дату та номер даного договору.
 4.4 Згідно статті 60 Закону України «Про державний бюджет України на 2011 рік» Бюджетні зобов’язання виникають за спільним Фондом бюджету тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлена кошторисами за спеціальним Фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету. 
                                                                V. ПОСТАВКА ТОВАРУ
5.1. Строк (термін) поставки (передачі) Товару : до 31 грудня 2011року
5.2. Місце поставки (передачі) товару: вул. Габдрахманова, 7, м. Кіровоград, склад Замовника(підвальне приміщення).
5.3.Датою доставки є дата отримання Товару Замовником на його складі, згідно з товаросупровідними документами.
5.4. Товар, що доставляється повинен мати маркування, ярлики з інформацією згідно з вимогами законодавства.
5.5. Товар доставляється в упаковці, яка не уможливлює його псування або пошкодження під час транспортування на період поставки до прийняття Товару Замовником.
5.6. Доставка товару здійснюється автотранспортом Учасника.
5.7.Розвантаження доставленого Товару здійснюється за рахунок Учасника.
5.8. Прийняття Товару за кількістю та якістю проводиться Замовником в порядку, визначеному чинним законодавство України.
5.9. Кількість товару, що є предметом Договору може бути скоригована в залежності від виділених асигнувань та потреб Замовника.
6.0 При виникненні претензій по недопоставці Товару Учасник повинен провести до поставку товару протягом 10 діб з дня отримання претензії.
                                                       VI.ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
6.1. Замовник зобов'язаний:
6.1.1.Своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений товар Учаснику,
 документально (актом чи накладною приймання -передачі товару) підтверджувати розрахунки;
6.1.2.Приймати поставлений товар згідно з актом (накладною);
6.2. Замовник має право:
6.2.1.    Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Учасником, повідомивши про це його у строк 5-ти робочих днів;
6.2.2.    Контролювати поставку товару у строки, встановлені цим Договором.
6.2.3.    Зменшувати обсяг закупівлі товару та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору;
6.2.4.    Повернути рахунок Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.2 розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо);
6.3. Учасник зобов'язаний.
6.3.1. Забезпечити поставку товару у строки, встановлені цим Договором;
6.3.2. Забезпечити поставку товару, якість яких відповідає умовам, установленим розділом II цього Договору;
6.4. Учасник має право:
6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлені товари;
6.4.2. На дострокову поставку товарів за письмовим погодженням Замовника;
6.4.3. Уразі невиконання зобов'язань Замовником Учасник має право достроково розірвати цей
Договір, повідомивши про це Замовника у строк протягом 5-ти робочих днів;

VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
 
7.1.    У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим Договором.
7.2.    Згідно статті 26 Закону України «Про державний бюджет України на 2011 рік» розпорядникам та одержувачам коштів державного бюджету під час укладання угод (договорів, контрактів тощо) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти обов'язково передбачати однією з умов застосування штрафних санкцій до суб'єктів господарювання за невиконання або несвоєчасне виконання зобов'язань.
7.3. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань при закупівлі товарів за бюджетні кошти Учасник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) у розмірі не менше 2-ої облікової ставки НБУ.
7.4. За не оплату чи несвоєчасну оплату рахунку Замовник сплачує Учаснику пеню в розмірі 2-ої облікової ставки НБУ за кожен день прострочки.
 
VIII. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
 
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 2-х днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
8.3. Факти, викладені в повідомленнях, повинні бути підтверджені Торгово-промисловою Палатою України або іншим компетентним органом.
8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 20 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір. У разі попередньої оплати Учасник повертає Замовнику кошти протягом трьох днів з дня розірвання цього Договору.
 
IX. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
 
9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.
9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди, спори (розбіжності ) вирішуються у судовому порядку згідно з законодавством України.
                                                                                      Х.СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
 
10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2011року.
10.2. Цей Договір укладається і підписуються у 2-х примірниках, що мають однакову юридичну силу.
ХІ.ІНШІ УМОВИ
 
11.1  Учасник є платником податку на прибуток на загальних умовах.
11.2  Замовник не є платником податку на прибуток.
11.3 Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю продукції) переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами,   крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення   сторонами договору ціни договору про закупівлю. В разі настання таких випадків будь-які зміни чи доповнення до цього Договору є дійсними лише в тому випадку, якщо вони оформлені у письмовій формі, підписані уповноваженими на це представниками Сторін та скріплені печатками. Всі додатки та додаткові угоди до цього Договору є невід'ємною частиною цього Договору.
11.4 Сторона зобов'язана негайно повідомити іншу Сторону про зміну своєї фактичної, поштової, юридичної адреси, банківських реквізитів. До отримання такого повідомлення усі платежі, послання, передані іншою Стороною відповідно до умов даного Договору за старою адресою, реквізитами, визнаються переданими та отриманими належним чином.
 
                                                        XII. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
 Невід'ємною частиною цього Договору є : Спеціфікація(Додаток №1)
                                                                                    
XIII. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
Замовник                                                                           Учасник
                                                                                                               
ТУ ДСА в Кіровоградській області                                                _______________________________
Код ЄДРПОУ: 26241445                                                                 _______________________________
                                                                                                          Код ЄДРПОУ    _________________
Адреса:                                                                                             Адреса_________________________
25006, м. Кіровоград, вул. К. Маркса,40                                       _______________________________
Тел./факс: (0522)32-18-24, 36-12-25                                               ________________________________
Рахунок № 35218002000784 , 35227015000784               р/р______________________________
в ГУДКУ Кіровоградської області                                                 »   ______________________________
МФО 823016                                                                                     МФО___________________________
 
Посада                                                                                 Посада
 
__________________________                              __________________________________
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Додаток № 1 до Договору
 від «_____»___________2011р.
 
                                                                                     СПЕЦИФІКАЦІЯ   №1

п/п
Код товару
 за
класифікатором
    Найменування
 марка паперу
 
Один. виміру
Кіль-кість
  Ціна
без ПДВ
(грн.)
 Сума
без ПДВ
(грн.)
 
21.12.1.
Папір офісний А4
 
 
 
 
 
1
 
білий
 
пачка
6000,0
 
 
2
 
газетний
 
тона
1,5
 
 
                                                                                                                    всього
 
                                                                                                                                  ПДВ 20%
 
                                                                                                                                   разом
 

  
      Загальна сума поставки складає: ___________ грн. (_________________________________________), з урахуванням ПДВ 20%: ___________ грн. (__________________________________).
Поставка Товару на умовах DDP, м.Кіровоград, вул.Габдрахманова,7, склад Замовника (підвальне приміщення) згідно додаткової заявки Замовника.
 
 
Учасник:                                                                                                     Замовник:                                                                                                        
 
 ______________________                                                             _______________________
 
МП                                                                                                   МП